رایان پسریه مامان

گل مامان و یه دنیا خنده

1391/2/2 19:41
نویسنده : مامان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام عزیزم

پسر گلم شرمنده که اینقدر دیر وبلاگت رو آپ میکنم.اخه قربونت شم همه حواسم پیش تو و شیطونیاته.جونم برات بگه عید رفتیم الیگودرز پیش خاله ها.هوا سرد بود ولی خدا رو شکر تو سرما نخوردی.بعدش برگشتیم خونه.ولی تو مسافرت کمی لاغر شدی.خانم دکترت گفت رایانی چرا گنده و بزرگ نشده؟؟؟؟وای وای وای !!!!!!!!

حالا از اون روز دارم تمام سعیم رو میکنم که تو غذات رو سر وقت بخوری. ایشالا ١٢ روز دیگه وارد ٩ماهگی میشی.تازه داری تلاش میکنی که ٤ دست وپا بری.الهی قربونه خنده های دلنشینت برم.زودی بزرگ شو تا  با هم بریم موتور سواری.......دوست دارم عزیز دلم.بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فریده
3 اردیبهشت 91 10:45
سلام . عزیزم امیدوارم همیشه پسرت سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر مهربونش . می خواستم بگم که اینقدر بچه ها زود بزرگ میشن که اصلا ما نمی فهمیم و بعد غصه می خوریم چرا بیشتر لذت نبردیم . پس با تمام وجودت از این لحظات ناب مادر بودن لذت ببر عزیزم و شما رایان جان همیشه قدر محبتهای بی دریغ مادر مهربونت را بدون .