رایان پسریه مامان

نظرات (5)

قلی
26 شهریور 90 11:59
بر عکس باباش خوشگله.
اون باباش هم از خودش عکس بذاره یخورده بخندیم

سلام قلی جان.کم تو وبلاگ مامان و بابام سرک کشیدی و اذیتشون کردی حالا میخوای رو اعصاب من راه بری؟؟؟
عزیز . دایی
1 مهر 90 2:02
سلا م ما شاالله روز به روز خوشگل تر می شوی . عکس اول در حال فیلم دیدن -دومی در حال ورزش کردن -سومی در حال اذان دادن. یوسف ویاسین دایی وزن دایی از دور روی ماهت را می بوسند
عزیز . دایی
1 مهر 90 2:20
سلام جگر دایی رایان جان صورت ماهت رامی بوسم . از چشات معلومه تکواندو کار خوبی می شوی .


سلام دایی عزیزم.ممنون که به وبلاگم سر زدین.خیلی دوستون دارم.به پسر داییها و زن دایی سلام برسونید.بوسسسسس
عمو عباس
4 مهر 90 9:38
سلام هادي جان مجددا تبريك ميگم. انشاالله عروسي نوه هاش الان در خدمت حميد هستم راستش ميخواستم كمي سر به سرت بذازم حميد نذاشت اما يه تورايي افتادم ياد دوران خوابگاه. خودمونيم شلوار زمان خوابگاه رو خوب نگه داشتي حذاقل كوتاش ميكردي تا ين طفلك راحتتر باشه. نيشتو ببند
عمه هانیه
13 مهر 90 19:19
سلام خوشکل عمه . الهی قربونت برم من . امروز بابات رفته ماموریت و تو و مامانت اومدین خونه ما . نمیدونی چقدر خوشحالم که چند روز پیشم میمونی . عزیزم اندازه یه دنیا دوست دارم. کاش زودتر بزرگ بشی و خودم برات دوست دختر پیدا کنم . قربون اون چشمات.