رایان پسریه مامان

من و تو

1390/4/29 14:58
نویسنده : مامان
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم،پسری امبغل

دیشب از اون شبهای بود که خیلی خیلی اذیت شدم..میدونی چرا گلم؟ چون ماشاالله روز به روز داری گنده تری میشی و جات تنگتر.منم که کوشولو!!!مژه

الهی قربونت شم ،خیلی دوست دارم زودتر این روزا بگذره تا بیایی و ببینم چه شکلی هستی ؟شبیه منی یا باباییسوال.البته فرقی نداره عزیزم ،تو در هر حال عزیز دل مایی.اول از خدا میخوام که سالم باشی ..انگار روز به روز که به تولدت نزدیکتر میشه دلشوره منم بیشتر میشه ،میدونم طبیعیه گلم ولی بهم حق بده.رایان نمیدونی که با هر تکونت تو شکمم چقدر آرومم میکنی و در عین حال شگفت زده.از بابایی بگم که بعضی اوقات هم بهت سفارش میکنه که پسرم محکم بزن تو کبد یا معده مامانی تا دردش بگیره!!!!چشمک

الهی قربونت بشم گل پسرم دوست دارم عزیزمممممممم.

راستی یادم رفت بگم تو الان وارد هفته ٣٣ شدی.٧ هفته دیگه باقی مونده.کم و زیادش رو نمیدونم فقط امیدوارم سالم و سلامت به دنیا بیای. مامان بزرگ اینا با عمه ها رفتن مسافرت چون با اومدن تو اونا هم نمی تونن تابستون دیگه جایی برن.اینجا همه منتظرتن.بوسسسسسس گلم.ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مونا
28 تیر 90 18:22
سلام عزیزم....وبلاگت رو تبریک میگم..امیدوارم ی روزی گل پسرت خودش بیاد بنویسه.....و امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی....به وبلاگ ماهم حتما سر بزن.....بوس<




سلام خانمی.ممنون که بهمون سر زدی.ادرس وبت رو کامل ننوشتی که بهت سر بزنم.منتظرت هستم.
پسرک
31 تیر 90 0:21
سلام
خیلی باحال نوشتی
راحت و روون
امیدوارم بچتون سالم باشه و زیر سایه پدر و مادرش درست تربیت بشه و باعث سر افرازی شما



سلام ممنونم.
مریم
5 مرداد 90 22:57
سلام قند عسل خاله .الهی خاله قربونت بره زود دنیا بیا . دنیا خیلی قشنگه حتی قشتگتر از چشمهای مامانت.
مامان رایان میدونی بیصبرانه منتظر اومدنش هستی امیدوارم خیلی زود سالم و خوشگل به دنیا بیاد.
یادت نره تو با ارزشترین هدیه الهی رو به همراه داری بهت بازم تبریک میگم.
رایان جونم قول بده شبیه مامانت باشی
دوستت دارم


سلام خاله مریم.مرسی که بهم سر زدی .بوسسسسس
مریم
6 مرداد 90 0:48
سلام عزیز خاله
گلم دیروز همراه مامانت باهم رفتیم پیش دکترت وباهمدیگه تو را دیدیم کله کچلت را و قلب کوچو لو ت را که داشت صدای تالاپ تو لوپش میامد ومن و مامانت کلی ذوق کردیم عزیز خاله زود به دنیا بیا چون ما مشتا قانه منتظر روی ماهت هستیم .آفرین پسریه خاله .


سلام خاله مریمی جونم.ممنون که اینقدر هوا مامانم رو داری.
حمید
31 مرداد 90 13:12
سلام خیلی خوشحال شدم، به امید دیدار هر سه ی شما به زودی زود. حمیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(0).gif